sobota, 13 sierpnia 2011

Buty a'la męskie

Cieniutka sztuczna skórka, malutki odcasik,gumowa podeszwa, lekkie, wygodne. Takie właśnie są buty z nowej kolekcji H&M, które przypominają buty męskie, lecz są ona dla kobiet...czyli styl na chłopczycę. Pasują do wszystkiego: do spodni długich jak i krótkich, do sukienek i spódniczek. Świetnie łączął się z kolorami pastelowymi.
Taylor Swift- znana piosenkarka muzyki country uwielbia takie byty. Nosi takie także na wysokim obcasie.

PS: Ta torebka Taylor jest naprawdę bardzo ładna ale czy taka gwiazda jak ona nie powinna zmieniać torebek częściej?

Podoba Wam się taki styl?

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie takie męskie te buty są i muszę powiedzieć, że mi się bardzo podobają. Zupełnie jak sandały męskie https://butymodne.pl/sandaly-meskie-c19912.html które bardzo lubi nosić mój mąż latem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się też podobają męskie buty wizytowe i w sumie w formie damskiej takie mogą fajnie się prezentować. na https://mybaze.com/pl/buty-wizytowe-meskie znalazłam takie które mogłabym i ja założyć.

    OdpowiedzUsuń